Regulamin sklepu internetowego
Postanowienia wstępne
Definicje
2.
Sprzedawca -
osoba fizyczna prowadząca
działalność gospodarczą pod firmą Expresslajk Łukasz Cichoń, wpisaną do
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)
prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 872-241-51-40, REGON 365918554
3.
Klient -
każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
4.
Przedsiębiorca -
osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną,
której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu
działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
5.
Sklep -
sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.expresslajk.pl
6.
Umowa zawarta na
odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu
zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej
obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków
porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
7.
Regulamin -
niniejszy regulamin Sklepu.
8.
Zamówienie -
oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i
zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu / Usługi lub
Produktów / Usług ze Sprzedawcą.
9.
Konto -
konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz
informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
10. Formularz rejestracji - formularz
dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
11. Formularz zamówienia - interaktywny
formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności
poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży,
w tym sposobu dostawy i płatności.
12. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz
ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
13. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
1.
Adres e-mail Sprzedawcy: Expresslajk@gmail.com
2.
Numer telefonu Sprzedawcy: +48 790 849 654
3.
Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 95 2490 1044 0000 4200 6961 2601
4.
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą
adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
5.
Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą
w godzinach 10:00 – 18:00 (Pon – Sob)
Informacje ogólne
1.
Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo
zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w
funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób
trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą
techniczną Klienta.
2.
Ceny podane w
Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek
VAT).
§ 5
Zakładanie Konta w Sklepie
1.
Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz
rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych : Login, Imię,
Nazwisko, Hasło, Adres E-Mail, Numer Telefonu.
2.
Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
3.
Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie
loginu i hasła ustanowionych w formularzu rejestracji.
4.
Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania
przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto
poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za
pośrednictwem poczty elektronicznej.
§ 6
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia
należy:
1. Zalogować się do Sklepu
2. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, wkleić
link a następnie kliknąć przycisk „Zamawiam”
§ 7
Oferowane metody płatności
1. Klient może dokonać płatności za zakupy ze swojego salda konta które należy wcześniej doładować.
§ 8
Wykonanie umowy sprzedaży
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą
następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza
zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie
potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do
realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta
Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
§ 9
Prawo odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy dostarczane mu są treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy
Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§ 10
Reklamacja i gwarancja
1. Wszystkie usługi objęte są 30 dniową gwarancją. Jakiekolwiek problemy / reklamację powinny być zgłaszane mailowo na adres : Expresslajk@gmail.com
2. Po rozpatrzeniu reklamacji jej finalizacja odbywa się w przeciągu maksymalnie 3 dni roboczych.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości
skorzystania przez Konsumenta z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.